söndag 7 augusti 2011

Söndag kväll: ja, då...

... sitter vi här igen, som vanligt. Barnen sover, Mattias spelar COD, jag surfar runt efter olika recept, läser bloggar och kollar facebook.

Jag fryser och har favoritkoftan på. Ett par ljus är tända och vi har precis kollat färdigt på sista säsongen av Sopranos. Jag känner mig lite nedstämd, som jag alltid gör när vi är färdiga med Tony och Carmela för den här gången.

Jag längtar tillbaka till USA. Därför tänker jag beta mig igenom Entourage som är en annan serie vi tokgillar här hemma. Och jag har på mig min nya parfym Daisy från Marc Jacobs som luktar riktigt amerikanskt.

Ja, det var väl den här kvällen. Nu ska jag alltså ägna mig åt Johnny Drama, Turtle, Vince, E och inte minst - Ari Gold (som jag är lite hemligt kär i). ♥

Inga kommentarer: