onsdag 31 augusti 2011

Jag är en av de där...

... stackarna som begåvats med väldigt gula tänder, helt utan anledning egentligen. Jag röker inte, dricker inte kaffe eller rödvin - bara lite te ibland. Ändå kan jag skryta med norra Europas gulaste flin. Jag får tacka min pappa allra ödmjukast helt enkelt, för en del drar nitlotter i det genetiska lotteriet.

Och gudarna ska veta att jag kört en hel del hemmakurer genom åren! Det har varit både uv-lampor i miniformat och 44%-igt blekmedel, gjutna skenor efter mitt eget bett och olika tandkrämer. Inget har hjälpt. Inget!

Men så köpte jag ju ett tandblekningskit i USA som faktiskt ska vara skitbra om man ska tro alla lovord - Crest Whitening Strips. Och efter en tjugodagarskur kan jag helt krasst konstatera att this shit actually works!!!

Inga kommentarer: