söndag 28 augusti 2011

Jag som har varit så...

... dålig på att blogga de senaste veckorna: jag vet inte, det är som om luften har gått ur mig sedan New York. Egentligen började det väl redan när jag var där, på slutet. Och när jag tänker tillbaka så var det väl samma sak när jag var där sist. Eller i Thailand. Eller Florida. När det har hänt så ofantligt mycket på kort tid, blir det liksom som ett slags vakuum när man kommer hem till vardagen. Det finns inget att berätta mer än att man gått upp, hängt med kidsen, fixat mat och torkat bajsrumpor och medlat i konflikter. Sen är det kväll och middag och godnatt och lite häng i soffan innan det är dags att börja om på nytt.

Men nu kan jag iallafall skylla på att Blogger krånglat de senaste dagarna! Så jag har liksom inte kunnat blogga, trots allt.

Inga kommentarer: