måndag 8 augusti 2011

Idag är det en stor...

... dag hemma hos oss. Ludvig har tappat sin första tand. Eller ja, jag har brutit ut den åt honom. Men den är borta iallafall. Den har varit lite smålös en tid, så fick han plötsligt ont när han skulle äta - och då ryckte jag den. Så nu är han superglad och stolt och har ringt runt några obligatoriska samtal för att skryta.

Och även jag är glad! Är det nåt jag gillar så är det att dra ut tänder - allra helst sådär så det knakar i hela käken. Det ryser i hela kroppen när jag känner hur det lossnar alltså! Jag har dragit ut små risgryn åt Molly och hennes storasyskon, åt Mollys kompisar och våra grannbarn. Och naturligtvis alla mina egna, som jag drog ut på kvällen fast de suttit stenhårt på morgonen. Typ så. Diagnos på den då?

Inga kommentarer: