lördag 6 augusti 2011

Det första som mötte...

... oss när vi kom till Sverige var det här. Bilen har alltså stått på Radissons gästparkering vid Arlanda i lite över en vecka - och blivit high priority för traktens alla jävla fåglar att skita på. Jag har aldrig sett något liknande i hela mitt liv!

Mattias svor långa ramsor och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag vet illafall att det allra första vi fick göra var att åka till närmsta mack, spraya på en hel flaska avfettning och sedan ta det allra grymmaste tvättprogrammet för att överhuvudtaget kunna se ut genom vindrutan.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hahahaha! *vrider mig av skratt* Eh...förlåt! Det komiska i det hela var liksom att jag antog att du så fort du såg bilen...oxå såg ett kommande blogginlägg i huvudet! ;) Eller? Hoppas skiten försvann ;)