måndag 8 augusti 2011

Den uppmärksamma människan...

... noterade att jag inte bara köpt skvallertidningar i USA, utan även det senaste numret av Rachael Rays mattidning Everyday. Jag kollar inte på hennes show - eller nja, jag gjorde ju det ibland när jag var mammaledig såklart - men den här tidningen är smått fantastisk med alldeles underbara recept.

Så jag blev väldigt glad när jag upptäckte att man kan prenumerera på den även fast man bor i Sverige! Här kan man teckna en ettårsprenumeration för $29 - vilket innebär att man betalar ca 20 kronor per nummer - grymt bra pris alltså! Kanske något för dig Jill? :)

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Wow, ska genast kollas upp! :-)
Det finns en tidning på västkusten som jag gärna skulle vilja prenumerera på, men det går tydligen inte. Har bla försökt få en affär i stan som tar in utländska tidningar att ta in den men det gicdk alltså inte.
Den här är det: http://www.sunset.com/

grodan bolls blogg sa...

Tack för tipset =)