måndag 15 augusti 2011

Vaknar till ett alldeles...

... underbart innepysslarväder. Regnet öser ner och jag njuter av att äta frukostmacka med västerbottenost. Ibland krävs det inte mycket.

Men sedan klipper jag håret på småpojkarna, och de blir osams efteråt i badet, och jag vet inte riktigt hur det vänder, men helt plötsligt är Love sådär överjävla döjobbig och bara svarar emot och skiter i vad man säger och skriker dumskalle till Ludvig, och jag blir vansinnig och så var det mysiga över för idag. Så nu är jag på skitdåligt humör och trött på att det är sånt jävla pissväder i det här jävla landet jämt.

2 kommentarer:

K sa...

Jaha, en till. Jag började just grina när Nils kissar ned sig med flit för andra gången idag. På ren djävulskap. Orka!! Ibland blir man helt jävla galen. Ungar!!!

Anonym sa...

Du är så härlig Maria! Hahaha