torsdag 9 juli 2009

Regnet faller sakteligen...



... ner igen. Jag myser fortfarande. Men när vi åker till kusten om tio dagar, då banne mig förväntar jag mig sol och tretti grader vareviga dag.

Ikväll åker Molly till Frankrike, eller ja, hon åker tidigt imorgon bitti men ska sova hos sitt resesällskap inatt. Det blir tio dagar utan Skrutt. Hur fan löser jag det?

Imorgon börjar detoxkuren också. Nu ska systemet renas! Även Mattias har beslutat sig för att haka på. Hur han ska lösa vardagen utan vare sig kaffe latte eller en kvällsöl det vette tusan. Själv är jag väl förberedd. Den värsta detoxen, den från Ben&Jerrys, tog jag ju för flera veckor sedan.

Men är jag odräglig den närmsta tiden vet ni varför.

2 kommentarer:

Anonym sa...

maria det låter spännande med detoxkur!jag vill veta mer,behöver rena mig!!ör av mig med frågor.
Synd att jag inte hann träffa Molly innan hon åker till Frankrike!
Kramar svärmor

K sa...

Har du fått svar från VHS än??? Kom igår.. Håller tummarna för dig!!!