fredag 10 juli 2009

Nu har jag nästan...

... glömt det tråkiga med min uteblivna universitetstid till hösten. Det har ju gått många timmar sedan dess! Och jag har ätit detox-soppa tre gånger.

I morse låg jag och drog mig länge i sängen. Ludvig och Love var uppe och lekte alldeles själva. Jag hörde hur det skrattades och slamrades med plastklossar. Emellanåt kom de in till mig, för en puss eller en napp eller vad det nu var.

Så kom Ludvig in med ett trasigt metspö till ett sådant där fiskespel han har.

Ludvig: Mamma, det har gått sönder.
Jag: Det gör inget.
L: Nej, jag är inte ledsen.
J: Vad bra då.
L: Jag är mest förbannad.

Hohoho.

1 kommentar:

K sa...

Jag får vänta på andra urvalet...aaa. Spännande. Lite för spännande, hyser inget direkt hopp. Fan vad tråkigt att du inte kom in, men det går fler tåg. :D Kram.