lördag 11 juli 2009

Idag har Mattias börjat...

... med detoxkuren.

Mattias: Åh, vad gott med soppa till frukost.
Jag: Mmm... jag känner mig ganska svag. Och jag har fruktansvärd huvudvärk. Jag vet faktiskt inte ens om detoxen är värt det.

Tystnad.

Mattias: Tycker du att vi ska sluta med den eller?
Jag: Så får man inte säga! Jag är svag! Jag har hållit på i ett helt dygn! Jag har ätit två morötter till frukost!
Mattias: Nej, nej, men när du sa att det inte är värt det trodde jag att det var samma sak som att du ville sluta.
Jag: Nej, det var inte så jag menade. Och du får inte säga så här nu! Det är orättvist!
Mattias: Men det löjliga är att vi kommer äta precis som vanligt när vi är klara med detoxen och då är det ju liksom ogjort på något sätt.

Så nu har han planerat ett starkt groende frö. Och då tänker jag främst på the premium steaks som min svåger kommer med idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad goa ni Är!!!!!!!!

Kram Maggis