tisdag 7 juli 2009

Kvällen blev inte riktigt...

... som vi tänkt oss. Efter att ha lämnat barnen, åkte vi och köpte med oss indisk takeaway hem. Hade precis hoppat i sportbyxorna och satt på Sopranos när telefonen ringde.

Jo då! Då hade mamma och Pernilla blivit riktigt duktigt osams i allra bästa familjeanda, vilket medförde att barnen liksom kroknat lite och ville åka hem. Så jag tog bilen och hämtade kidsen. Love härjade runt som vanligt, medan jag bäddade ner Ludvig och Molly i hennes säng. Tände lite ljus och satte på en film. Så det blev rätt bra ändå. Förutom att jag är lite bitter över den uteblivna sovmorgonen jag sett fram emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att läsa!!Kram Margarete

Anonym sa...

Snart har jag semester å då jäklar vore det väl illa om vi inte kunde få till en dejt. Å du kan få sova lite under dejten om du vill =)
PUSS