torsdag 7 april 2011

Som om det inte kunde...

... bli värre efter igår på VFU:n, hamnade jag idag på akuten med en elev som fått ett enormt jack ovanför ögonbrynet och där blodet pulserade duktigt. Undrar hur många stygn hon fick sy? Vi får väl se imorgon. Lilla smulan!

Försöker ägna mig åt annat. Vill gärna planera lite aktiviteter i London. Jag är helt inne på att gå på museum och British Museum ligger bra till. Det räknas ju som ett av världens bästa muséer så där kan man nog spendera några timmar. Sen ska det naturligtvis ölas - vi flickor dricker half pints såklart - och kollas på fotboll och shoppas lite på Fina Gatan, dock blir det nog inget väskköp denna gång trots allt. Jag skulle vilja gå och äta vräkig lyxbrunch eller roast dinner också, men vi får väl se vad som hinns med.

Johanna och Jerker ska på Armin Van Buuren på lördagkvällen, och då vill jag hemskt gärna gå på bio ( ...för i foajén ligger en Ben & Jerrys glassbar...) och passa på att umgås med min kärlek.

Inga kommentarer: