fredag 16 oktober 2009

Molly har sin videokväll...

... idag, med bästisen å de två killarna i klassen. Först var de på disco, sedan kom de hem och åt nachos. Jag tog lite kort på dem vid köksbordet men det enda jag fick höra var att "Mammaaaaa, du är så piiiinsam!!!"

Efter maten stängde de in sig på Mollys rum, och där har de blivit kvar. Jag har suttit utanför, i vardagsrummet, med låg volym på tv:n för att kunna tjuvlyssna bra.

"Åh gud vad bögig han ser ut!"
"Jamen han är ju det ser du väl!"

"V, vad skulle du svara om A (en annan kille i klassen) frågade chans på dig?"
"Jag skulle svara ja såklart."
Tystnad.
"Men alltså, tycker du att han är coolare än oss?"
"Ja."
Tystnad.
"Men herregud, SKÄMTA! Känn dig ägd!"

Sen kom killen A ut ur Mollys rum precis när jag kollade på Jerry Springer och det var en karl på scen i spetstrosor och bh på hela tv-skärmen.

Å nu precis kom Mattias och sa att A visst sitter i bar överkropp inne i Mollys rum. Måste nog gå och styra upp lite va.

Inga kommentarer: