onsdag 7 oktober 2009

Det är så mycket...

... skit som händer just nu. Jag mår så jävla dåligt men försöker mig på att vara den evigt leende som alltid. Jag är svintrött och borde gå och sova, men har så svårt att komma till ro. Jag är så rädd om mamma.

Jag minns för några år sedan, då de hittade en knöl på mammas ena bröst när hon var på mammografi. Nu visade det sig senare att det inte var någonting farligt, men de få dagar innan det slutgiltiga svaret kom var rent fruktansvärda. Jag försökte gå och jobba, men stod och grät rätt ner i maten så jag fick sjukskriva mig. Jag tänkte att jag överlever fan inte om hon har cancer. Det är få människor man är så mån om som sin mamma.

Och imorgon ska vi iväg och kolla på en lägenhet åt henne. Peter har inte lämnat med ett snyggt sorti precis.

Inga kommentarer: