måndag 5 oktober 2009

Anna Anka går verkligen från...


... klarhet till klarhet. Palestinafrågan har ingenting med religion att göra. Och barnaga är helt okej MEN inte i ansiktet för det är ju så förnedrande om barnet får skador som syns.

Men ändå. Jag tycker lite synd om människan. Är det inte så att de som bräker högst är de som har allra störst hål inuti? Och det här med att bråka med baby daddy kan jag ju relatera till.

Sen är hon väl inte riktigt lika flott på sitt mug shot från när hon blev anmäld för misshandel av sin make Paul.

Det senaste skriket här i verkligheten hos den obehagliga pappan, är att han träffat en tjugofyraårig kinesiska som han pratar med på msn. Gud vet vart han har hittat henne, men han kör just nu en övertalningskampanj för att få henne till Sverige. Han får Molly att chatta med henne också. Så står han bredvid henne och dikterar vad hon ska skriva till kinesiskan. "Skriv att vi skrattar mycket i den här familjen." Ja, det är så roligt så man nästan sätter skrattet i halsen.

Men för att återgå till Hollywoodfruarna. Maria Montazami - jag säger bara det. Jag känner mig naken utan mitt läppstift. Exposed. Rädd.

2 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Jag hoppas att det där lilla mellan-inlägget inte är på riktigt...
Det värsta är att jag vet att det är det.

K sa...

Hon där nere är bara helskön. Maria M alltså. Tycker att hon framstår som en påtänd flower-powermänniska från forna dagar.