söndag 11 oktober 2009

My God vad roligt...

... vi hade igår! Drack inte en droppe men var i kalasfin form ändå! Vi började med lite middag på Glada Ankan...

Mattias

Kristian och Henke

Henke och Madelene

Jag å Mattias

... och tittade på den här snöpliga jävla matchen...
(här stod det fortfarande 0-0 lyckligtvis)

Pojkarna längs långbordet

Titti och jag på en av de funky toaletterna!

...sedan gick vi vidare till Harrys för lite danseri å sånt.
Jag å min gravida vän Teres, som jobbar på Harrys

Titti och Palle

Jag och Bosse

Anna hittade någon dansant DIF-are som påminde om David Brent. Kvällens man! :D

Carola, Madde, Anna, Titti och jag

Yashar och Titti - som var i sitt livs form...

Som sagt... :)

Mattias inser inte helt glatt att Bosse inte längre orkar prata jobb...

... men finner sig i att Bosse ursäktar sig över att han måste beöka herrummet.

Chefen och jag, oh så rara!

(Men vi kan tydligen vara superroliga också)

Bosse, Henke, Anna, Titti, Palle

Henke tyckte att Bosse behövde knäppa upp skjortan lite mer...

... å där nånstans slutar det. Dock är detta en något censurerad version. Som nykter var det oerhört mycket att ta in. :D

Inga kommentarer: