onsdag 7 oktober 2009

Idag på jobbet stod jag...

... och skulle precis lägga in en ny maskin tvätt, så MMMMJJJJJJOOOOoooooo tystnade allt och det blev kolsvart. Strömavbrott! Tydligen hade någon smart människa borrat av en högspänningsledning lite längre bort, vilket innebar att både vi och Shell och trafikljusen vid Nobel slutade funka.

Det var helt sjukt! Knäpptyst och kolsvart. Och ingenting funkade. Vi fick stänga igen helt och hållet. Jag har aldrig varit med om något liknande, och totalt kaos! Men lite roligt var det. :)

Å ännu roligare är det att jag äntligen fått sålt dubbelvagnen som jag haft ute på Blocket. Hela 108 kronor mindre än vad vi köpte den för fick jag. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättetråkigt med Pia!
Kan jag göra något?

Underbart att läsa om din "mammahyllning"!!!!!

Kram svärmor