torsdag 3 september 2009

Så kom vi då...

... till Paviljongen med pengarna brännandes i fickan. Odd Molly är min kärlek. Och kom ut därifrån med... en tunika. Som jag redan har ungefär hundra stycken av. Men den är underbar den här också!

Ville egentligen ha nån fin kofta att ta med mig till New York, men nu på hösten envisas Odd Molly att ha en ganska hög procenthalt av ull i vartenda plagg, vilket är alldeles för kliigt och varmt för mig. Var lite missnöjd över att det inte blev mer shoppat än så. Var på vippen att köpa en liten börs i mocka som jag har älskat sen jag såg den på hemsidan!

Men 800 kanske är att ta i. Johanna avrådde mig. Men den var såpass stor att man kan ha mobilen i också. Jättepraktiskt om man ska på krogen till exempel, som jag är så ofta! Kanske behöver en.

Å som om det inte vore nog, kom Mattias hem med en jättefin tischa i present också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg thisha! Sån har jag också!

LOVE!