tisdag 8 september 2009

Och jag funderar på...


... vad jag ska shoppa i New York. Det blir nog inte så mycket. Jag vill ju ändå mest köpa Odd Molly faktiskt. Men jag har låååvat Johanna att köpa med tre par converse till henne. Och så ska jag köpa nåt till pappa i present. Och till Fredriks 30-års dag. Och Molly som vill ha nåt med Ed Hardy och godis från Economy Candy. Pojkarna får GAP-kläder. Å nåt lekigt såklart.

Förresten! Jag ska köpa skönhetsprodukter! Philosophy. Clinique! Kanske nån parfym? Och hårfrisörsschampoo som är billigt där. Och Betty Crocker kakmixer. Ja en massa sådana! Och underkläder från Victoria's Secret, för det behöver jag faktiskt. Hejsanhoppsan, dollarn är ikväll nere i 7,04. Stövlar? Hmmm. Jeans? Kanske. Ett besök på Barneys? Japp. Ska jag unna mig nåt dyrt? You bet.

Inga kommentarer: