fredag 18 september 2009

Då var vi framme vid...

... sista kvällen i New York. Vi har hunnit med otroligt mycket, så det känns helt ok att åka hem faktiskt. Och så längtar man ju så mycket efter barnen! Vi har medvetet försökt att inte prata så mycket om dem, men igår morse innan vi åkte till muséet bröt jag ihop med riktigt hulkande gråt ända nerifrån magen. Som tur var, var vi mitt uppe i dagsplaneringsdiskussionen så jag kunde snart tänka på annat.

Ikväll ska vi träffa Max och Sandee igen, eftersom vi inte gjorde det igår. Vi har haft en ganska lugn dag, med en tur till Forever 21 och Macy's. Sen har vi varit "hemma" på hotellrummet och slappat och packat lite. Mattias kommer hem med en helt ny garderob medan jag kommer hem med... lite smink och hudvårdsprodukter och några enstaka plagg. Jag sparar mig till Odd Molly på hemmaplan jag. :)

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Skönt att ni snart är hemma. Orkar nästan inte med att läsa snart. Är grön ända in i märgen av avund