fredag 11 september 2009

Fick gå hem lite tidigare...

... från jobbet, eftersom jag har grym bajsfobi och behövde... gå. Hemma. I fred.


När jag kom hem stod det 20 röda rosor i en vas på bordet, tillsammans med ett litet kort från Mattias. Några kärleksord tillsammans med ett par rader från Kents låt Elite:

"Jag har sprungit i ett liv nu
Jag sprang för att stå still
I ett jakt på ett mirakel
När du fanns precis intill"

Sååå fint! Och om fyra dagar har vi varit gifta i fyra år.
Mycket, mycket kärlek! Elva dagars ledighet och om ungefär tre dygn landar vi i The Big Apple.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria det glädjer mig att du får rosor av Mattias,det värmer!!
Ni är så fina!!
Mamma och svärmor

Jag ser fram mot att få träffa Ludvig en vecka!

Jag drömde en natt att Pia blev mycket förkyld och jag hade båda grabbarna och bodde hos er! det gick jättebra eftersom jag hade bil och en underbar älskare som bara älskade barnen och mig!!!
Härligt!!!!