torsdag 24 september 2009

Annars är det inte...

... mycket roligt som händer just nu. Jag försöker pigga upp mig genom att shoppa frenetiskt, men det går sådär. Jag rensar, säljer, köper nytt - rensar, säljer, köper nytt. Det är stor omsättning i garderoberna iallafall.

En av mina favoritfamiljer in the whole wide world ska gå isär. Föräldrarna tar det med ro, barnen är okej och jag... jag gråter såklart. Skittråkigt!

Diskmaskinen har gått sönder. Ingenting i denna värld kommer få den att fungera igen. Jo, en hantverkare såklart, till ett facilt pris av x tusen kronor. Det får bli en ny.

Och på grund av mitt jobb, måste jag ta salmonellaprov nu när jag varit utanför Norden i en vecka. Jag måste alltså peta i mitt eget bajs med en jättetops och skicka in till ett labb. Inte speciellt kul alls. Riktigt jävla jobbigt faktiskt.

Och för övrigt... ja, man blir väl inte gladare än så här när man tvingas stiga up 05.00 varenda morgon.

Inga kommentarer: