onsdag 9 september 2009

Love slog väl nytt rekord...

... inatt, när han kom inknallandes strax efter klockan ett. Och somnade om vid halv fem-tiden igen, lagom tills att Ludvig kom in och lade sig och knorrade en stund. Tills vi allihop fick en stunds skönhetssömn till... halv sju var hon nog. Jag går ju och lägger mig så vansinnigt tidigt också, så delvis får jag skylla mig själv. Jag är som ett vandrande lik!

Och så har vi haft tokmycket på jobbet de senaste två dagarna, då vi haft vår årliga kontroll. Så trots att jag varit svimfärdig av utmattning har jag gått omkring och skrattat och varit småglad och lite käck, sådär som jag förväntas vara på jobbet. Och mina arbetskompisar runt 20 har kommit och ööööh:at sig över att de somnat så jävla sent för de satt uppe och såg på film till tre å sen sov de fram till lunch typ. Ååååhh de är så jävla trötta nu va. Vilket hån!

Men sen... så hade vi sensommarvärme på eftermiddagen när vi kommit hem. Barnen lekte ute och vi njöt av det sista varma innan hösten. Och så helt plötsligt, så känns livet rätt okej ändå.

Inga kommentarer: