onsdag 22 juni 2011

Nu är det alltså...

... officiellt sommarlov på riktigt! Alla barnen har gått sin sista dag, och Mattias går på en tio dagars ledighet imorgon. Jag har köpt några lättsmälta och gulliga böcker som jag tänker roa mig med de kvällar jag gärna sitter ute på altanen lite extra - eller när jag sitter inne på grund av spöregn som aldrig slutar.

Superskönt och härligt - och skrämmande när man tänker på att man har Loves härliga utbrott framför sig twentyfourseven i mååånga veckor framöver utan minsta paus.

1 kommentar:

K sa...

Ha ha!! Jag kunde skrivit det själv - har också köpt en hel hög med pocketböcker (vaddå optimistiskt...) trots att jag egentligen enbart kan se fram emot X antal veckor ihop med Det Aggressiva Barnet och Minitonåringen (A). Gaaaah. Hur överleva?! ;)