söndag 26 juni 2011

Här har det inte hänt...

... mycket idag. Nu var det iofs så att jag och Mattias har varit tillsammans i sju år idag, så jag fick faktiskt lite sovmorgon och frukost på sängen. Sedan hade vi ett samtal om vår första tid ihop: När han smet ut bakvägen när fröken Jonsson och Agge kom hem till mig på oväntat besök och vi inte officiellt var ett par än. När jag lurade hit honom på frukost fast jag inte hade något hemma, och hur han hånglade upp mig i hallen. Hur charmig jag var när jag kräktes chow mein i hela lägenheten efter att ha delat en kanna shots med David. När han lämnade kvar sitt fotbolls-EM-kit hemma hos mig på flit för att ha en anledning att komma hit igen. Sådana saker.

Annars har vi mest gått och väntat, så där som man gör. Imorgon åker vi till Sveriges framsida om man nu ska tro på väderleksrapporterna! Iallafall ska vi till Gävle och hälsa på min syster med familj.

Inga kommentarer: