söndag 26 juni 2011

Det här är min...

... nya profilbild på facebook. Såklart är den lite redigerad, jag är ju inte dum. Jag vill ju inte visa alla gamla klasskompisar och ovänner och ex hur jag ser ut egentligen. Så jag bjuder er på både originalet och det retuscherade. Och det är ju bara nyansen i bilden som är ändrad. Det estetiskt oerhört tilltalande objektet är ju detsamma, naturligtvis.

Min farbror Kent bor i Australien och kommenterade bilden i morse. "Oj vad fin du är... har du använt botox?" Det här var ju typ det roligaste jag har hört på länge! Men är man lite halvfet som jag så fyller det ut rynkorna rätt så bra faktiskt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maria,du är jättefin på båda bilderna! Kram Svärmor! Hälsa min sjuke son!

K sa...

Halvfet?! Snarare helsnygg. :)

Mamasnest sa...

Skitsnygg bild!!!