onsdag 9 juni 2010

Bloggen ja...

... den lever vidare lite smått. Man kan säga att den är i ingenmansland just nu. Bloggens öde hänger fortfarande löst.

Men just nu gillar jag läget - jag tar det för vad det är. Imorgon ska jag och Molly till frisören för den lilla belöningen som kom i samband med mycket bra resultat på de nationella proven. Och på fredag är det skolavslutning. Båda dessa händelser vill jag naturligtvis dokumentera i min offentliga dagbok.

För det är ju trots allt huvudanledningen till att jag bloggar. För att ha som en slags dagbok under småbarnsåren - dock i censurerad version eftersom barnen ska få tillgång till detta när de blir större. Och så är man ju såklart lite uppmärksamhetsjunkie - det är alla som bloggar. Så häng kvar, så ska jag göra mitt bästa.

1 kommentar:

Marita sa...

Ja jag är iaf här inne och läser varje dag! :) Älskar dina inlägg!

Kram