lördag 5 juni 2010

Jag funderar på...

... bloggens framtid. Jag tycker inte att det är så roligt längre; och jag vill ställa vissa krav på min egen blogg - för jag tänker på hur jag vill att bloggar jag själv läser ska vara.
  • Den ska vara uppdaterad i princip dagligen, för att få ett bra flow.
  • Den ska innehålla något mer än bara vardagsberättelser, om vad som hänt från morgon till kväll.
  • Att den ska ha mycket bilder.

Jag lever inte upp till detta alls just nu, och jag tycker att jag inte har samma lust för den längre. Så jag ska fundera i några dagar så får vi se. Jag kanske tar en liten bloggpaus för att känna efter.

5 kommentarer:

Lotta sa...

En bloggpaus på en vecka eller två kan jag nog hantera. Inte mer!

Marryp sa...

Gillar din blogg skarpt!! Läser dagligen om vad ni hittar på, du och din familj! Du är jätteduktig på att skriva! hoppas du får lite inspiration att fortsätta!! Hälsnigar från Marie i Hällefors

Johanna sa...

Det måste vara vädret eller något, för alla får bloggkramp (även jag) och funderar över bloggens öde :) Vi står ut med lite glesare inlägg, jag lovar! Då kanske du känner att du hinner ta lite bilder, och klämma ihop något kul också :)

Anonym sa...

Maria! Ta inte ifrån mig en av mina morgonbloggar!:/ //Elina

Karin J sa...

Sluta inte! I love bloggen!!

/Cameltoe aka Karin