onsdag 13 januari 2010

Nu är jag iallafall väldigt...

... glad över att ha fixat hotell till USA-resan. Det blir lite hattande hit och dit men det är det värt. Och jag som är van att boka New York-hotell är helt förstummad över hur billigt det är i Florida!

Mattias åker den 17 april och checkar in på Hilton Orlando. Då har han några dagars jobb framför sig ihop med Jerker och Palle.

Den 21 april åker jag och Titti över och checkar in på samma hotell. Vi hinner precis vara med på avslutningsfesten - vilket är en konsert med Elton John!

Den 23 april är konventet över - vi checkar ut och byter till Parc Soleil Hilton Suites i Orlando.

Den 25 april åker jag och Mattias vidare ner till Miami och Fort Lauderdale där vi bor på Hilton Beach fram till den 28:e.

Sista natten är väl inget höjdarhotell, men det har fått mycket bra recensioner och ligger nära flygplatsen: Wingate by Wyndham Orlando Airport.

29 april åker vi hem via Chicago, och landar på Arlanda vid sjutiden på morgonen den 30:e. Jag längtar så mycket att jag blir galen!

Inga kommentarer: