lördag 23 januari 2010

Efter att ha varit hemma...

... med sjuka barn i nästan två veckor, kände jag att jag måste ut! UUUT! nu idag när Mattias var ledig och jag hade chansen.

Så mamma och jag åkte till stan och åt lunch. Sedan shoppade vi lite kläder och strosade en liten stund. Väldigt mysigt tycker jag.

Nu har vi precis ätit middag, och i väntan på att Robinson ska börja bjuder jag på lite bilder från förr. :)

Födelsedag nummer... fem? Fick iallafall ett hemskt plastkök som jag inte ville ha.
Lucia. Min granne Susanne och jag.
På Legoland. Alldeles för stor för att sitta i vagn och suga på napp, men mamma säger att det inte var så noga med sånt på 80-talet.
Första och sista husvagnssemestern. Jag, pappa och Pernilla ser glada ut ändå.
80-tals mellanmål: Saft och mariekex. Jag, Pernilla och Guillermo (mycket exotiskt med en chilenare på den tiden. Ljuvlig familj!)
Min BF Céline och jag i världens finaste kiosk.
Nyinflyttade på Gitarrgatan. Jag har tuff hårdrocksjacka.
Springtur i nybyggandet på Kronoparken. Skön 70-talsjacka på mig!
Mitt 4-årskalas. Susanne, Marie, jag, Céline och Karin.

Inga kommentarer: