söndag 17 januari 2010

Detta var söndagen...

... som kom och gick nästan helt obemärkt.

05.45 Love vaknade.
06.30 Väckte Mattias.
06.45 Gick och lade mig igen.
10.05 Vaknade i panik över att jag sovit så länge!
10.45 Träningspass med min PT (som f.ö. heter Maya).
12.00 Tog med mig Ludvig till Ikea för lunch, fika och inköp av det jävla täcket.

När vi kom hem igen satt min ex-svåger Tobias i köket och jag tror aldrig jag har blivit gladare att se honom! Egentligen hade jag velat hoppa upp i famnen på honom och ge honom en puss, men tänkte att det kanske verkar opassande... eller ABF-igt, jag vet inte. Ett mycket kärt återseende. Han var fin också! Separationen verkar ha gjort både honom och Pernilla gott, även om jag inte gillar det.

Love var vissen på eftermiddagen, och känns inte alls frisk fastän febern är borta. Han äter ingenting - det här är vad han fick i sig till frukost.

Och så vill han sitta i knäet och bara snutta långa stunder, och bara det är ju inte normalt Love-beteende. Och så gråter han ledsamt. Bestämde mig för att vara hemma imorgon också.
Sen var det matlagning och fotbollstittande och ett tu tre så är det nu kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha... Det var ju kul att få veta att mitt ex varit hos er via din blogg ;) Han har inte sagt ett ord. När jag frågade om han inte skulle åka till er fick jag inget svar alls vill jag minnas... HMM...