torsdag 28 januari 2010

Idag när jag kom hem från...

... jobbet, hade Love hittat en vattenfast spritpenna. Å hej å hå vad roligt det var att använda den! Det var rött klotter på en hel hylla. Som är - var - vit.

Mattias hade förvarnat mig om detta och jag hade därför tagit med klotterborttagningsmedel hem från jobbet. Jag sprayade lite på hyllan och torkade, och vips! så försvann det mesta. Kom då på den briljanta idén att även ta bort det svarta klottret han tillfogat diskmaskinen (även den vit såklart!) häromdagen. Så jag sprejade lite och torkade. Och när jag lyfter på trasan så har all text släppt! Alltså all Whirlpool-text med on/off, modellnummer och olika diskprogram. Skitsmart. Men vilket supermedel!

Det som är lite roligare är att vi har barnvakt på lördag kväll! Nu gäller det bara att klura ut vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer: