fredag 8 januari 2010

Nothing new under...


... the sun.

Jobbat. Tränat varje dag med min PT. Reashoppat med Molly.

Rekar hotell i Miami. Let's Dance och Super Mario.

Det mest intressanta hände väl igår, då jag och Molly skulle ta ett bad efter workouten. Molly tyckte att vi skulle lyxa till det med en av badbomberna från Lush hon fick av Pernilla i julklapp. Rosa och perfa. Den fizzade omkring fint i badet.

Efter typ en halvminut märker jag att ju mer badbomben luckrades upp, desto mer jox hamnade det i badet. Inuti badbomben fanns tydligen en massa torkade blommor och skit som jag definitivt inte vill ha på kroppen! Snart var det typ en halv gran i badkaret, en massa kvistar och blad och ett tu tre så seglade dessutom upp ett par glitterfjärilar i tyg till ytan. Va!? Vilket syfte har dessa i en badbomb!?? Fattar nada som vanligt, men kanske är det detta som betyder valuta för pengarna.

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Jag gillar inte fjärilar