torsdag 29 september 2011

Trots att jag var sjukt...

... osugen på att åka till stan efter middagen, offrade jag mig för Molly och hennes kompisar som bara var tvungna att gå på tjejkvällen.

Galet mycket folk på stan, bra erbjudanden i många butiker - men sådan trängsel att jag höll på att bli tokig. Men i sann tattaranda smet jag före i kön till goodie bagsen - och vilken himla tur, för folk stod i en evinnerligt lång rad för att få en pappkasse med en cola light, en liten chokladbit, en dessertost, en minipåse chips och lite annat trams. Med den kön hade jag förväntat mig något flottare än så! Men man vet ju inte bättre. Och i Sverige är det ändå ingen som säger till en om man inte uppför sig! Man står snällt i led och väntar på sin tur, och om någon plankar står man mest kvar och suckar uppgivet och skakar på huvudet. Men inte jag, fniss fniss.

Fast det bästa med kvällen var ändå att jag hann med lite shopping och minifika med min fina Bizzy ♥

Inga kommentarer: