tisdag 6 september 2011

Och vad var det med...

... ögat-bilden där nere? Ingenting egentligen. Men jag älskar picnik! Och jag måste ju ägna mig åt annat än skolarbete ibland. Mmmm, det måste jag.

En annan sak som tar upp en del tid är att kolla igenom alla mail jag får från MrJet och Hotels och tillåmed Ryanair. För nu ska man lockas av att resa minsann! Och gudarna ska veta att jag är sugen på en helg i höst. Jag vill ju alltid gärna ha någon resa att se fram emot. Vi brukar ju åka till London - både någon gång på våren och även i oktober eller så. Men i år har vi tänkt skippa det. Den största anledningen är att resekontot är typ nollställt efter brakresan till New York. Hur roligt det än var, så blev det helt galet dyrt och nu måste vi börja spara igen. 

Fast jag ska inte klaga. I april ska vi till Florida om allt går som planerat!

Inga kommentarer: