tisdag 20 september 2011

Burr och hjälp vad...

... kallt det börjat bli ute. Gjorde min andra VFU-dag idag, och höll bokstavligt talat på att frysa häcken av mig. Jag tänker att ett fodrat galonställ kanske inte vore så dumt för vuxna heller.

Inventarielistan över vad som behövs i höst och vinter blev rätt så gedigen också. Love får ju ärva i princip allt, men behöver lite nya mjukisbrallor eftersom han grinar varje morgon när jag tvingar på honom jeans. Och Molly behöver nya gympadojjor efter att ha kommit med med blodiga skavsår efter friidrottsdagen. Plus allt annat då, som sagt. Men jag har börjat köpa lite. En del på ebay, en del på tradera - helt nytt! Ett par rabattkoder hit och dit och vips! har jag faktiskt sparat en hel del hittills.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fantastisk,tycker din svärmor!