onsdag 7 september 2011

Imorse när vi lämnat...

... barnen, åkte jag och Mattias till Kaviar för att äta frukost. Varje gång jag åker dit tänker jag att det är så himla billigt, eftersom man får äta hur mycket man vill - och det finns både ägg, bacon, våfflor och alla tänkbara bröd, pålägg och flingor. Men jag vet inte. Blir det inte mer än så här så känns 75:- per person rätt så dyrt!

Man skulle naturligtvis åka dit när man är bakis istället. Eller har tid att spendera en halv förmiddag i sällskap med bästa vännerna och en bunt tidningar. Eller också kanske man bara behöver bli byggjobbare, för då verkar det inte finnas någon gräns för hur mycket man kan trycka i sig! Valuta för pengarna, var det ja.

1 kommentar:

K sa...

Ha! Varje gång jag besöker Kaviar förundras jag över hur mycket TID alla hantverkare har...de sitter och tuggar i sig i evigheter ju. Själv får man mest serva våffelsugna ungar och hinner knappt äta nåt. Tänk om Kaviar funnits för typ sju-åtta år sedan? Då hade jag tillvbringat varje fredag och söndag där - bakfull som få och med en abnorm aptit. Härliga tider!!