torsdag 22 september 2011

Herregud, vilken...

... vecka. Så jävla mycket jidder hit och dit att jag blir galen. Jag är dödstrött när jag kommer hem från alla konflikter på VFU:n, och så har jag minst lika mycket att stå i hemma. För att försöka göra det olyckliga dottern lite gladare gick jag därför med på att möblera om i hennes rum igår eftermiddag/kväll, vilket är en sjukt stor utmaning eftersom det är så litet. Och idag tog jag med mig barnen till Ikea, och köpte en pall, en pläd, lite tyg och fåtölj som jag åkte hem och klädde om. Hon är nöjd = jag är nöjd. Och det blev mysigt, faktiskt. Allt för detta fina barn - men jag är helt slut.

Som grädde på moset toppar Ludvig med lite feber och magknip nu ikväll, Maja flamsar med Molly så hon inte klarar av att göra läxorna ordentligt, Mattias är på managementfest - och jag går i däck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint Mollys rum blev!
kära svärdotter,slit inte ut dig! Tur att du är så ung och frisk! Hoppas Ludvig frisknar till lördag! Jag längtar så efter dem!!!
Kram Maggis!