lördag 26 mars 2011

Viltskavspasta med...

... svamp var det sista som Linas matkasse bjöd på.

Jag var inte helt nöjd med detta recept kan jag säga. För det första så gillar jag inte svamp. För det andra gillar jag inte den här typen av kött.

Men okej. Mattias och Molly tyckte att det var gott. Ludvig och Love åt hälften, och petade sedan bort köttet och åt upp resten av pastan. Jag åt tyst och fyllde på tallriken med en väldigt massa ärtskott. Och hur mycket minttabletter jag än ätit sedan dess kan jag inte hjälpa att jag fortfarande har en stark smak av älg eller hjort eller något annat vilt och galet i munnen. FY!

Sammanfattningsvis kan man väl ändå säga att jag är väldigt nöjd med Linas Matkasse. Maten är beräknad till fyra personer, men har gott och väl räckt till oss - och blivit över. I princip alla varor var ekologiska, och kändes väldigt fräscht och gott.
Om det är någon som vill prova Linas matkasse så kan man just nu få en provkasse för 499:- och då medföljer även deras fruktpåse på ca 4,5 kilo. Detta kostar normalt 858:- så det är definitivt värt det! Erbjudandet gäller t.o.m 14 juni och rabattkoden är: SVR

(Man skulle kunna tro att jag får en hacka för att blogga om det på ett sådant här kärvänligt sätt, men icke! Jag tycker bara om enkla lösningar i vardagen och tror att fler skulle gilla detta.)

1 kommentar:

Marilyn sa...

Inte alls populärt hos oss i heller...det åkte faktiskt i tunnan.