tisdag 29 december 2009

Herregud, jag älskar...

... nya kameran. Det går inte en dag utan att jag är framme å fotar som värsta turisten. I mitt eget hem.

Vaknade med magont vid 04-tiden i morse. Hade så ont att jag kallsvettades och fick buffa Mattias ur sängen när Love ville gå upp. Det var inte mensmagen eller bajsmagen som spökade, detta var högre upp och gjorde så jävulusiskt ont.

Iallafall lyckades jag somna om. Molly kom upp vid halv tio och frågade "Hur går det, mamma? Ska du blogga om detta sedan?" Men herrgud. Klart jag ska.

Kände mig bättre framåt lunch. Fixade lite hemma i all stillhet. Finaste Fia kom på besök; Ludvigs gudmor och en av de bästaste bästa. Hon är mycket chic med scarf (och basker och guldbälte som inte syns på kortet).

Love gillade henne mycket. Han lade sig tillrätta på en gång. Fia läste med stor inlevelse.

Ludvig satt bredvid - i pyjamas klockan 16 - och åt en clementin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,Fia är verkligen vacker både på
in och utsidan!!!
Det blir bra bilder med nya kameran!
Kram till er allihopa!!!
Maggis