måndag 21 december 2009

Festbilder från i lördags...

... kommer här:
Malin (utan dubbelhaka) och Pernilla
Finbebis på besök! Malin, Pernilla med Elsa i knäet, Otter, Fia
Mattias och Therese
Foxy sista och jag
Fia, jag, Beatrice och Sara
Hedmarkskan, Finaste Fia och 30-åringen
Bosse, jag och Mattias
Titti, jag och Johanna
Singstar: Otter (med hiphopfattning av micen) vs. Sara
Åsså på Tempel! Sara, Jerker, jag och Palle - som såg till att vi roade oss som kungar i vipen.
Fia, Johanna, Anna
Jerker, Mattias och jag
Titti, Bea, Bosse å Sara
Den dära typen och jag
Johanna å Anna

Alkoholen flödade! Titti, Bea, Bosse

Nya bekantskaper. Josef å Johanna.
Josef, Johanna å Anna

Som sagt: Fantastiskt roligt kväll - tack alla för att ni kom och firade mig. Tack för alla underbara presenter och TACK till Palle för att du fixat allt så bra - verkligen supersnällt!!!

Inga kommentarer: