onsdag 2 december 2009

Jag är fortfarande i valet och...

... kvalet angående den dära väskan. Diskuterade saken med Mattias.

Jag: Alltså, vad ska jag göra med Louis Vuitton-väskan tycker du?
Mattias: Men du skulle väl köpa den eller?
J: Jag har inte bestämt mig än. Det är himla mycket pengar.
M: Har du råd?
J: Ja. Det är inte det.
M: Skulle det göra dig glad?
J: Ja, jätteglad. Hela grejen med att gå in i en sådan lyxbutik och få den inslaget fint och ja... du fattar. Det är mest att den är så dyr som kniper lite.
M: Vad ska du annars göra med pengarna?
J: Jag vet inte... köpa Odd Molly-plagg kanske.
M: Har du några Odd Molly-kläder innan?
J: Ja?
M: Har du någon Louis Vuitton-väska innan?
J: Jag hajjar.

Så det kanske blir så nu då.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag tycker du ska köpa väskan, helt klart..:)