tisdag 1 november 2011

Tisdagkväll i...

... fotbollssoffan. Arsenal spelar mot Marseilles och jag spelar wordfeud.

Middag har tillagats enligt medskickat recept, eftersom vi fick hem en gratis matkasse härifrån igår. Lite smaklöst, men gott efter lite kryddning - och betydligt bättre råvaror än förra gången.

Ledig dag imorgon, för hela familjen! Barnen har höstlov, Mattias är ledig, och jag som student... jag gör inget speciellt just nu eftersom jag mest laddar för tre veckors VFU som börjar på måndag. Samma vecka som Mattias spenderar sköna dagar nere i Monaco. Livet på en pinne... bara olika veckor.

Så imorgon ska vi allihop städa, och om man är duktig och hjälper till så får man följa med och bowla efter lunch. Vi får väl se om jag kan skärpa mig! Jag är dödstrött efter flera nätters sömnlöshet. Jag är drabbad av både för mycket funderingar, barn som kissar på sig/sparkar mig i sömnen/vill gå upp klockan halv fem och en make som snarkar som ett godståg.

Så här sitter jag alltdå nyduschad i morgonrock, och kolla in skelögdheten! Detta fenomen som bara uppstår när jag är desperat efter lite skönhetssömn.

Inga kommentarer: