söndag 20 november 2011

Fasen så skönt det...

... är att börja bocka av saker på jul-måste-listan. Denna härliga söndag som startade med att beställa julklappar på nätet. Tänk att jag bara har fyra julklappar kvar att köpa nu! Julpyntet ska ses över på fredag, kanske behöver jag en adventsstjärna till eller så. Samt några hyacinter och ett par amaryllis, så är även det avbockat. Julkalendrar, julkort, antikljus och mossa åker med i vagnen på Ica Maxi på lördag förmiddag. Luciakläder fixar jag på HM när jag ändå är ute på Bergvik. Ludvigs kalas ringde jag och bokade idag. Mitt eget kalas blir nog middag med nära och kära - eller så har jag lunchbjudning eller bara fika, och så skaffar jag barnvakt på kvällen och går ut och dricker mig stupfull. Vi får la se.

2 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Sista idén röstar jag för!!! =)

Anonym sa...

Håller med Fröken Källgren! Kram Svärmor