torsdag 20 augusti 2009

Idag har Molly fått...

... sin allra första Molly. Hon är vansinnigt glad, trots att hon fick betala hälften själv. "Det är bara bra, för jag har så många sedlar så jag vet inte var jag ska göra av dem," konstaterade hon när hon langade upp skrynkliga tjugolappar blandat med enkronor inne på Paviljongen.

Glad över den fina påsen! Åsa hade slagit in den extra fint.


Och det känns lyxigt att packa upp ur silkespapper...
... och visst är det en härlig färg...

... kolla vad snygg!!!

Tidigare under dagen var vi ute, hela familjen, på en riktig shopping spree. Jag handlade tre plagg från Odd Molly. Jag svalde hårt när jag lämnade fram kreditkortet och väste till Molly att hon inte fick berätta för Mattias hur dyrt det blev.

Och på Bergvik handlade Mattias en ny tischa han med, åsså fick småkillarna lite nya höstkläder från Polarn O. Pyret. Ja, barnbidraget är ett minne blott redan. Men ack så fina vi blir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Molly!Den är fin!!!!
Kram Margarete