tisdag 18 augusti 2009

Här kan vi snacka om ombytta...


... roller idag. Imorse var det nämligen Mattias som var trött och irriterad över att Love strulat halva natten, medan jag inte kunde göra annat än beklaga, klä på mig och åka till jobbet. Så det kan va!

Halvkaosdag på jobbet på gund av någon människa som aldrig dök upp. Men när jag kom hem var jag ändå på gott humör och okejade ett inköp av en ny dator. Mattias kom hem från Siba alldeles rödrosig på kinderna av lycka.

Själv satte jag mig och skrev tre scheman; två olika till dagis och ett till fritids. Och jag kladdade och strök och bytte tider och krånglade så till den milda grad att jag fick renskriva två gånger. Och familjekalendern likaså. Molly är ju bara hos sin pappa varannan helg nu också, så jag var tvungen att ändra hela deras schema. Och jag har aldrig varit någon big believer in blyerts, tyvärr.
Och jag står återigen lika frågande: Huuuur i helvete ska man få ihop det???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du okejade datorn älskling!

Idag tänkte jag köpa en glassbåt på Wallinders, är det ok?

;-)

Anonym sa...

Du klarar det!
Tips: det finns bläckpennor som går att sudda!Härliga att skriva med.Favorit bland korsordslösare
kram svärmor

Mamasnest sa...

Om du kommer på hur man får ihop det får du gärna dela med dig av informationen! ;-)