söndag 15 januari 2012

Gårdagskvällen blev av det...

... lite roligare slaget tillsammans med B&B. Inte att vi satt och sippade drinkar och hade det livat på det sättet, utan vi hamnade framför datorn och planerade vår gemensamma Florida-semester i april. Jag längtar som en tok.

Snälla gud ta mig bort från detta magsårselände. (Men jag kommer inte bli hörd såklart. Jag inser ju inte ens hans storhet och skriver gud med stort G.) Faktum är att det händer saker som är för privat att skriva om här, som gör mig sömnlös och kräkfärdig på samma gång.

Men det finns andra glädjeämnen också. Jag och Mattias har blivit tillfrågade om vi vill vara värdpar på ett bröllop som planeras nu i vår. Detta kan vara årets gladaste tillkännagivande - men kanske inte helt officiellt än, så det är väl inte är min sak att annonsera vilka det handlar om... :)

1 kommentar:

/Spökmamman sa...

Skickar en stor kram till den grymmaste WF-spelaren jag vet! <3