måndag 16 januari 2012

I brist på annat...

... ägnar jag mig åt att kolla runt på lite olika roliga skönhetsfynd. Det finns inget som gör mig så glad som nya badrumsprodukter. Nästan inte iallafall. Jag älskar sådan typ av shopping!

Så jag har iallafall hittat en fantastisk prenumerationstjänst som jag genast signade, där man varje månad får fem provprodukter hemskickade för bara 139:-. Så roligt!

Och så har jag beställt lite grejer från iHerb. Jag har handlat därifrån tidigare och alltid varit jättenöjd (trots världens tråkigaste hemsida!), och det finns en massa galna fynd på badskum, ansiktsmasker, tvålar och hårprodukter. Plus annat om man nu är intresserad av LCHF-mat eller vitaminer. Eller ekologiska bebissaker! Frakten är bara på ungefär 40 spänn om paketet väger under 2 kilo. Och om man använder koden DEP265 får man dessutom $5 rabatt på ordern.

Happy shopping!

Inga kommentarer: